Asociația ”Prietenii Sfântului Efrem cel Nou”

"Viaţa noastră pe pământ este ca o carte pe care o scriem noi, fiecare, prin faptele noastre, prin cuvintele noastre şi prin gândurile noastre. Cât suntem încă în viaţa aceasta putem reveni asupra a ceea ce am scris cu fapta, cu vorba sau cu gândul. Prin pocăinţă, prin îndreptare, prin începutul bun, corectăm capitole din viaţa noastră, fraze întregi din cartea vieţii noastre, exprimări greşite! Dar, atunci când s-a încheiat viaţa noastră pe pământ se pune sigiliu pe cartea vieţii noastre şi nu mai putem îndrepta nici capitolele, nici frazele, nici cuvintele, ci rămân aşa cum ne-a găsit ceasul morţii şi ziua judecăţii" (Sfântul Isaac Sirul)

”S-au dus în Creta ca patriarhi și s-au întors ca niște cârpe spurcate, fără Duhul Sfânt!” (PS Longhin Jar, 19 iunie 2016)

Să ascultăm pe omul lui Dumnezeu, sabia Duhului Sfânt împotriva masonilor ecumeniști !

Jar mănâncă sau Jarul îi mănâncă pe trădătorii lui Hristos!


 

Auziți ce zice acest arhiereu – operat cu șase zile înainte de aceasta predică de Rusalii de un chirurg căruia i-a dat pe parcursul operației să țină în buzunar moaștele Sfântul Luca al Crimeii (astfel a fost operat cu succes de doi doctori, unul pământesc, pe nume Ștefan, iar al doilea ceresc, pe nume Sfântul Luca): arhiereii care s-au dus în Creta și au trădat s-au întors acasă fără Duhul Sfânt. De acum îi cheamă: moș Gheorghe, moș Vasile etc. Iar păcatul trădării Ortodoxiei este cumplit.

Dumnezeu este cu noi !




6 Responses to ”S-au dus în Creta ca patriarhi și s-au întors ca niște cârpe spurcate, fără Duhul Sfânt!” (PS Longhin Jar, 19 iunie 2016)

  1. grigorie says:

    In documentul „Relațiile Bisericii Ortodoxe cu ansamblul lumii creștine” se vorbeste despre o dubla unitate a Bisericii:o unitate „pierduta” ce trebuie „refacuta”, „restaurata”, si o unitate, de natura ontologica, ce“nu poate fi tulburata.”
    O asemenea idee despre Biserica se potriveste anumitor conceptii eclesiologice ratacite, una dintre acestea apartine Mitropolitului Platon (Gorodeţki) al Kievului(1803-1891): „Dacă se compară Biserica universală cu un templu uriaş, împărţit în mai multe paraclise, în partea de jos acestea sunt despărţite între ele prin pereţi, fără ca aceste despărţiri să ajungă până la acoperiş. În partea de jos confesiunile sunt despărţite între ele, în cea de sus, dimpotrivă, sunt într-o comuniune spirituală între ele şi toate au în acelaşi mod intrarea în cer, la acoperişul acestui templu mistic.” (în: Pr. Prof. Dr. Dumitru Stăniloae, Teologia Dogmatică Ortodoxă, vol.2,pg. 124)
    Aceasta ar insemna ca aceia care in decursul timpului au apostaziat de la credinta ortodoxa au ramas in Biserica, ca hotarele pe care Sfintii Parinti le-au pus intre credinta crestina si pseudo-crestinisme sunt doar niste bariere „pământeşti [omenesti care] nu urcă până la cer”(Ilarion Alfeyev).
    Daca separatiile confesionale sunt doar formale inseamna ca i se poate atribui celor considerati crestini doua calitati: cea de madular al „Bisericii” si cea de membru al propriei confesiuni, a doua calitate nefiind importanta pentru mantuire.
    In teoria ecumenista a ramurilor se vorbeste de „Biserica lui Hristos” in care sunt cuprinse „gruparile bisericesti” ce cred in Sfanta Treime si Îl recunosc pe Hristos ca Mantuitor; ca a fi membru al „Bisericii lui Hristos” este un lucru mai cuprinzator decat a fi membrual propriei sale „grupari bisericesti” (Declaratia de la Toronto, 1950, paragraful 9)
    O semenea viziune asupra Bisericii este la propriu politeista.
    Dupa Sfintii Parinti, dumnezeii si hristosii eterodocsilor sunt dumnezei si hristosi mincinosi care nu se deosebesc in ce priveste existenta de idolii pagani, adica nu exista.
    O astfel de „Biserica” ,in inteles ecumenist, este asemenea unui panteon pagan care nu are nici o legatura cu cerul, o adunare in care fiecare grupare eterodoxa se inchina dumnezeului sau inexistent.
    Biserica Ortodoxa nu se afla intr-un asemenea templu, iar cei care vor sa o asocieze unei asemenea adunari nelegiuite cauta de fapt sa o distruga, stim insa ca „ portile iadului nu o vor birui” (Mt. 16,18).

  2. Diana Iolanda says:

    Foarte interesant ! Se pare că există multe personalități ai Bisericii Ortodoxe Române pe care i-a deranjat site-ul SINODUL TÂLHĂRESC și au făcut tot posibilul ca acest site care ținea toată suflarea creștin ortodoxă la curent cu lucrările „sinodului” din Creta, să fie desființat. După asta, când administratorii acestui site nu s-au lăsat nici intimidați nici amenințați și au făcut un nou site, cu aceeași denumire dar cu extensia de net .xyz înlocuită cu .tk postările de pe acest site nu pot fi distribuite pe Facebook. În schimb, pot fi distribuite pe Twitter, Google+ și LinkedIn. Dar nu poți să nu te întrebi: Patriarhului Daniel îi este frică de Facebook și are vre-o putere să cenzureze FB?

    • admin2 says:

      SRI lucrează – cu toate încrengăturile și tentaculele sale, atât în BOR, cât și sub sau peste ea. Trădarea este doctoratul în care excelează unii. Să nu le urmăm…

  3. un crestin says:

    Promotorul actiunilor ecumeniste in Onesti – marturia privind scopul poposirii lui in aceasta zona :

    http://www.ofmcapucini.ro/Pastorala_Casa_Ecumenica.html#sthash.vi3knv6M.dpbs

    Momeala muscata de preotii ortodocsi :

    https://m.youtube.com/watch?v=RsR6LTDnsq4

    Foto din actiunile ecumeniste din ultimii ani :

    https://drive.google.com/folderview?id=0B4hnmpG0THE9WVB1dFNkUDc0QTA&usp=sharing

    In cadrul link- ului video – momeala muscata de preotii ortodocsi-

    – specificam faptul ca pr Alupei C- tin fost protopop actual inspector episcopal saruta mana episcopului catolic iar spre finalul filmului afirma faptul ca si sinagogile si moscheiele maresc si preaslavesc pe Dumnezeu.

  4. grigorie says:

    Ereziile au aparut pentru ca uni, desi lipsiti de intelegere duhovniceasca, carora Sfânta Scriptură le mai spune şi oameni fireşti(I.Cor.2,14), au indraznit sa teologhiseasca. Atat in teologie (despre Dumnezeu) cat si in iconomie (despre Intrupare) uni ca acestia, pentru ca n-au inteles distinctia in unire si unirea in distinctie, au ajuns la confuzii grave facand din distinctie despartire si din unire contopire. Astfel in teologie uni accentuind unitatea fiintiala, negau alteritatea ipostatica, iar altii plecand de la distinctia persoanelor negau unitatea fiintiala; pe cand in iconomie datorita deosebirii dintre firi uni sustineau si o deosebire de personae, iar altii plecand de la unicitatea ipostatica contopeau cele doua firi intr-una.
    Insa fiecare dintre acesti ereziarhi avea convingerea ca a lui credinta este cea buna, ca dumnezeul in care crede este cel adevarat, considera ca „dumnezeii” si „hristosii” celorlalte „credinte” sunt falsi, neconfundand dumnezeul si hristosul lui cu cei din celelalte „credinte”. Putem spune ca ecumenisti i-au depasit pana si pe ereziarhii din vechime in schizofrenia teologica.
    In documentul „Relațiile Bisericii Ortodoxe cu ansamblul lumii creștine” se vorbeste despre o „restaurare a unitatii celor care cred in Hristos”, sau ca „Bisericile Ortodoxe membre [în CMB] consideră drept o condiţie sine qua non pentru participarea la CMB respectarea articolului fundamental al Constituţiei CMB, potrivit căruia pot fi membri numai cei care cred în Domnul Iisus Hristos ca Dumnezeu şi Mântuitor, potrivit Scripturilor, şi mărturisesc pe Dumnezeu cel în Treime, Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt”.
    Pentru ca exista deosebire intre adevaratul Hristos propovaduit de Biserica Ortodoxa si hristosii inexistenti ai diferitelor pseudo-crestinisme, cum poate cineva, care se considera ortodox, sa afirme ca ortodocsii si eterodocsii cred in acelasi Hristos?! Cum sa faci o asemenea confuzie?! La fel si in legatura cu Sfanta Treime.
    Sfântul Ciprian al Cartaginei spunea : „înşirând toate ereziile şi prezentând absurdităţile şi nebuniile fiecăruia, pentru că nici nu-mi face plăcere să spun ceea ce este îngrozitor sau ruşinos de ştiut, ne ocupăm deocamdată numai de Marcion…oare Marcion admite această Sfântă Treime (propovăduită de Biserică). Oare mărturiseşte acelaşi Dumnezeu Tatăl Atoatefăcătorul pe care Îl mărturisim noi? Recunoaşte pe acelaşi Fiu Hristos născut din Fecioara Maria , Cuvântul Care s-a făcut trup, Care a luat asupra Sa păcatele noastre ,Care a învins moartea murind, Care a început prin El Însuşi învierea trupurilor şi Care a arătat ucenicilor Săi că a înviat în acelaşi trup (în care trăise?). Cu totul alta este credinţa lui Marcion dar şi a celorlalţi eretici”(Sfântul Ciprian, Scrisori baptismale).Aceasta însemnând că noi dreptcredincioşii nu avem în comun cu ereticii nici pe Tatăl, nici pe Fiul, nici pe Sfântul Duh.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *