Asociația ”Prietenii Sfântului Efrem cel Nou”

"Viaţa noastră pe pământ este ca o carte pe care o scriem noi, fiecare, prin faptele noastre, prin cuvintele noastre şi prin gândurile noastre. Cât suntem încă în viaţa aceasta putem reveni asupra a ceea ce am scris cu fapta, cu vorba sau cu gândul. Prin pocăinţă, prin îndreptare, prin începutul bun, corectăm capitole din viaţa noastră, fraze întregi din cartea vieţii noastre, exprimări greşite! Dar, atunci când s-a încheiat viaţa noastră pe pământ se pune sigiliu pe cartea vieţii noastre şi nu mai putem îndrepta nici capitolele, nici frazele, nici cuvintele, ci rămân aşa cum ne-a găsit ceasul morţii şi ziua judecăţii" (Sfântul Isaac Sirul)

Episodul 33: Noi nu avem „birou de presă”, ca cei de pe Colina bucuriei autosuficiente, dar adevărul îl mărturisim

Hristos a înviat!

Am primit pe mail această sinteză de mai jos. Mulțumim celei care s-a ostenit cu realizarea ei: roaba lui Dumnezeu, Andreea.

Nu vor mai fi cei 6-7 ani de acasă, ci vor fi ani de inițiere în curvie. Asta vrea statul antihristic. Iar ierarhia B.O.R. NU se opune vehement, ci mângâie fiara între coarne

Contaminați de Coronavirus, conducătorii noștri au prins ocazia și au promulgat legea privind introducerea educației sexuale în școli, încă din clasele primare.

Avem nevoie de legi care să ne restricționeze accesul în afara locuinței pe motiv de pandemie, dar oare de legi care să interzică pornografia, atât în spațiul public cât și virtual, nu avem nevoie?

Adevărata cauză a răspândirii bolilor cu transmitere sexuală și a creșterii ratei avortului, este tocmai libertinajul sexual și promovarea lui pe toate canalele media.

În spatele bolilor cu transmitere sexuală, a sarcinilor la vârste fragede și așa mai departe se ascund alte interese meschine, în scopul pervertirii și îndoctrinării copiilor. Admitem că educația și moralitatea pot merge mână în mână, dar echilibrul dintre cele două nu poate exista fără o credință sănătoasă.

O formă echilibrată de educație ar putea fi acoperită printr-o informare în legătură cu riscurile reale la care se pot expune tinerii care încep o viață sexuală prea timpurie și dezordonată. Însă ceea ce se include acum în această programă stabilită, este cu mult peste domeniul de interes ce ar trebui să îl aibă un copil.

Această expunere aberantă a sexualității de la vârste fragede își va pune amprenta definitiv pe sănătatea mentală a copiilor.

Observăm cum se ignoră normele de protecție ale familiei și apar tot felul de anomalii emise de organisme internaționale (O.M.S. a propus introducerea Educației sexuale încă de la Grădiniță). Această organizație nu este în slujba sănătății oamenilor, știm bine că este finanțată de mari globaliști-progresiști și mari bancheri.

Interesul lor e să pervertească inocența copiilor și să distrugă familia cu orice preț, prin ideile lor bolnave. Toți ceilalți mai mici execută cu lașitate ordinele venite de la ei fără să le pese de repercusiuni, pentru că Dumnezeu este poate doar o noțiune abstractă în viața lor.

De la un model educațional îndreptat strict în direcția protejării împotriva bolilor cu transmitere sexuală, la informații privind diversitatea și „explorarea” orientărilor sexuale, masturbarea timpurie, pornografia și avortul, este deja prea mult. Toate contribuie la slăbirea autorității părinților, declinul familiei, inocularea în mintea copilașilor a unor practici sexuale prezentate ca fiind normale.

În acest fel, școlarii sunt forțați să înțeleagă încă de la pre-pubertate că este „normal” să fie pregătiți pentru a-și începe oricând viața sexuală, să își riște sănătatea prin folosirea contraceptivelor (care nu îi vor feri de bolile cu transmitere sexuală) și să acorde din ce în ce mai puțină importanță perspectivei firești a castității și culegerii la vreme potrivită a roadelor dragostei. Prin astfel de „lecții” copiii sunt supuși unui proces de îmbătrânire prematură și de degradare a sentimentelor.

Este bine știut că în multe școli din Europa educația sexuală este o materie obligatorie. Presiunea dinspre Uniunea Europeană se face simțită, avem exemple ca Danemarca („campioana educației sexuale”), Suedia, Germania, Elveția, ș.a.m.d.

Deja mii de școlari au fost „beneficiarii” revistelor de benzi desenate pe tema discriminării, videoclipurilor proiectate la clase, șocante prin caracterul obscen sau ai site-urilor ce oferă consiliere gratuită elevilor, unde toate perversiunile sunt văzute ca practici sexuale firești.

Avem mărturia unei familii de români stabilită în Belgia, a căror fetiță de șapte ani, elevă în clasa întâi, i-a șocat pe părinți, arătându-le un desen ce ilustrează explicit cum sunt aduși pe lume copiii. Mai mult, cea mică le-a descris și în cuvinte ceea ce a desenat.

Mama fetiței, Corina Elena, a spus: „Este halucinant!! Este strigător la cer! Mi s-a răscolit toată ființa mea! Mi-e greu să transpun în scris revolta pe care o trăiesc și gravitatea lucrurilor. Clocotesc! Trăiesc în Occident de mulți ani, există și părți bune aici, dar există o libertate mai mult decât este posibil.

Sistemul școlar din Occident presupune ca bariera dintre părinți și școală să fie foarte ridicată, aproape inaccesibilă, doar în cadrul ședințelor cu părinții poți vorbi cu ei.

Există un caiet de corespondență între noi și învățători prin care putem comunica cele de trebuință neapărată. No phones calls, no text messages. Nu am acces la ce studiază concret zi de zi. Copilul nu spune tot ce face, nu explică bine, este nițică beznă prin subiect.

Vă plângeți că suntem înapoiați? Uite ce câștigați când avansați! Prețul unui trai mai bun în Occident este mult prea mare pentru valorile cu care te alegi trăind în el.

Occidentul fură libertatea copiilor, fură copilăria copiilor, indiferent ai cărei nații sunt! Nu mai există nimic normal în Occident!

Cei 50 de ani de evoluție modernistă au acoperit orice urmă de normalitate. Iar ei nu își mai dau seama de lucrurile astea pentru că le-au moștenit și ei din generație în generație și au crescut așa. Tu, cel care încă ai crescut și te-au crescut părinții și bunicii frumos, cu simțiri, cu ceva valori, ceva principii, ești văzut anapoda de ei.”

Se pare că înainte ca elevii să învețe alfabetul și să citească, a devenit absolut necesar să știe despre spermatozoizi, ovule și cum se fac copiii. Câtă vreme imoralitatea se cultivă pretutindeni, vom tot asista neputincioși la un proces de secătuire spirituală și biologică, iar primele victime nevinovate sunt copiii.

Unei generații care oricum se află în derivă îi sunt de mare folos niște repere morale și exemple bune de urmat. Este necesară educația morală și religioasă, care să reflecte valorile părinților și ale culturii creștine, nu fanteziile bolnave ale unor ideologi.

Pentru o viață coerentă cred că o materie de predat în școală ar trebui să fie studiul conștiinței: ce este, ce știință și ce pârghii cuprinde. În fața propriei conștiințe, copilul și mai târziu adolescentul vor ști cine sunt, ce valoare au, ce vor de la viață, astfel că vor reuși să treacă singurul și cel mai important examen, cu brio: examenul propriei conștiințe!

Să ne rugăm lui Dumnezeu, să avem curajul de a ne opune și de a opri acest abuz la adresa copiilor noștri! Să înnăbușim răspândirea necredinței, a imoralității și a necurăției în sufletele fragede și receptive ale copiilor și ale tinerilor.

În final, vă recomandăm să parcurgeți cu atenție documentul oficial care prevede predarea noțiunii de masturbare la copiii intre 0-4 ani și 4-6 ani, redactat de către O.M.S., în colaborare cu Centrul Federal German de Educație pentru Sănătate:

Sursa – https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/BZgA_Standards_Romanian.pdf?fbclid=IwAR0Mt75Z7AIH2ECjxSyBtYiKXfvjvpLTKE9xtP6FMzqhd7fDQLYwYhENiAk

Andreea din București