Asociația ”Prietenii Sfântului Efrem cel Nou”

"Viaţa noastră pe pământ este ca o carte pe care o scriem noi, fiecare, prin faptele noastre, prin cuvintele noastre şi prin gândurile noastre. Cât suntem încă în viaţa aceasta putem reveni asupra a ceea ce am scris cu fapta, cu vorba sau cu gândul. Prin pocăinţă, prin îndreptare, prin începutul bun, corectăm capitole din viaţa noastră, fraze întregi din cartea vieţii noastre, exprimări greşite! Dar, atunci când s-a încheiat viaţa noastră pe pământ se pune sigiliu pe cartea vieţii noastre şi nu mai putem îndrepta nici capitolele, nici frazele, nici cuvintele, ci rămân aşa cum ne-a găsit ceasul morţii şi ziua judecăţii" (Sfântul Isaac Sirul)

Valuri succesive și nesfârșite ale îngrădirii românilor ortodocși de panerezia ecumenistă și de adunarea eretică din Creta (iunie, 2016)!

COMUNICAT Nr. 2.  din 27.07.2018

         Către,

Preot Iustin Gârleanu (Parohia Sânpetru II – BV), Preot Lică Borșan (Parohia Sânpetru I – BV), Preot Pavel Stoica (Parohia Ariușd – CV), Preot Ciprian Nistor (Capela Sf. Ier. Luca al Crimeei de pe Colina Univerității – BV), Protosinghel Policarp Stoian (Schitul Bran – BV), Preot Marius Ion (Aita Medie – CV), dl. Dan Grăjdeanu (Liderul Frăției Ortodoxe Sf. M. Mc. Gheorghe Purtătorul de Biruință),

Preacucernici Părinți,

Iubiți Consilieri Parohiali și frați întru Hristos,

Vă aduc la cunoștință că a trecut mai mult de o lună de zile de când am dat citire, în prezența  Preotului Paroh Iustin Gârleanu și Consiliului Parohial, primului meu comunicat cu privire la pan-erezia ecumenistă și la întâiului sinod ecumenist ce a avut loc la Creta, în 2016, în care am solicitat inițierea unei serii de cateheze cu credincioșii parohiei pe această temă, în timpul Postului Adormirii Maicii Domnului, 2018.

De asemenea vă aduc la cunoștință că au trecut două luni de zile de când am redeschis subiectul cu Preotul Paroh pe această temă și aproape un an de zile de la prima mea discuție cu el, când am primit ascultarea de a da uitării subiectul, ascultare cu care Dumnezeu mi-a arătat a nu fi de acord.

În tot acest timp am discutat cu fiecare consilier parohial în parte punând la dispoziție câteva materiale scrise, nefiindu-mi îngăduit de către preot a purta o discuție civilizată într-o ședință, și bineînțeles am avut numeroase discuții cu Preotul Iustin Gârleanu, însoțit adesea de către cantorul Radu Ioan.

La ultima discuție în particular cu părintele m-a înștiințat că nu va da curs cererii mele cu privire la informarea credincioșilor. Realizez acum că nu se va întâmpla cum am sperat, și anume o îngrădire de erezie a întregii comunități din care fac parte, ca urmare a unei cateheze ortodoxe, fără știrea (măcar temporară) a pseudo-episcopului chiriarh.

M-am convins de asemenea de faptul că păstorul comunității noastre are cuget ecumenist și nu doar o frică de a acționa ortodox și a învăța drept credința strămoșilor noștri. Pentru că sunt sigur că de aici încolo veți auzi, iubiți frați, vrute și nevrute despre mine, voi prezenta punctual pe ce se bazează această concluzie:

Preotul Iustin susține (asemenea sinodului ecumenist din Creta) că nu este nevoie a se boteza catolicii la intrarea în Ortodoxie, ci că se pot primi și prin mirungere, invocând Canonul 7 al Sinodului II Ecumenic, Canonul 95 Trulan și ,,faptul” că Sf. Împărat Constantin Cel Mare a fost botezat de un semiarian (adică eretic). Realitatea istorică însă se poate verifica citind „Viața lui Constantin cel Mare, de Eusebiu de Cezareea – istoricul curții imperiale, participant la Sinodul I Ecumenic (se poate găsi documentul format pdf pe internet, vedeți pagina 183 – 184), care arată clar că împăratul, cu o săptămână înainte de a muri a fost botezat de Ortodocși, iar canoanele au sensul explicat clar în Pidalion (nu de mintea noastră) și anume: unii erau primiți prin mirungere (care aveau Botezul Ortodox dinainte de a cădea în erezie) și deci nu se repeta Botezul, ci dădeau mărturie de credință ortodoxă, se lepădau de erezie și erau mirunși spre a nu li se repeta întreita afundare, adică li se activa Botezul.

Tot din aceste canoane înțelegem că cei care nu primiseră în prealabil decât „botezul” ca papistașii de astăzi prin stropire sau printr-o singură afundare erau primiți ca păgânii, primind Botezul Ortodox. Cu alte cuvinte, orice argumente ecumeniste despre iconomii și despre lipsa necesității Botezului Ortodox sunt pur și simplu păreri eretice.

Alt argument prea des folosit de Părintele Iustin a fost că slujbele au rămas ortodoxe, că nu ne împărtășim cu catolicii etc. În primul rând este interzisă simpla rugăciune în comun cu ereticii, mâncarea la aceeași masă cu ei și chiar prietenia, nu mai vorbim de împărtășire împreună cu ei sau despre părtășia la erezie prin pomenirea ereticilor după prefacerea Cinstitelor Daruri, în cadrul Sfintei Liturghii. Cât despre faptul că nu ne împărtășim cu catolicii vă prezint un caz concret chiar în comunitatea noastră.

Cu puțin timp înaintea desemnării Preotului Iustin Gârleanu ca Preot Paroh în Parohia Sânpetru II, pe când slujea în Aita Medie – Covasna a făcut trecerea unui catolic sau unitarian pe nume Nick Schultz (poate indica chiar dl. Nick în care din aceste două erezii a fost ,,botezat” de mic) prin mirungere. Dl Nick Schultz este acum membru activ al Consiliului Parohial Sânpetru I, sub Preotul Lică Borșan, participă la toate treburile administrative, cât și la slujbe și bineînțeles că se împărtășește.

Să nu se înțeleagă că am ceva cu dl. Nick, am tot respectul pentru el și pentru pasul făcut spre Biserica Una Sfântă și Mântuitoare a lui Hristos, dar dacă se înțelege Ortodox punctul tratat anterior se va trage concluzia clară că dl Nick nu a primit Botezul Ortodox; ,,botezul” prin stropire, făcut de un ,,preot” eretic nu este Botez. Prin mirungere se pot primi ereticii doar dacă aceștia au primit Botezul Ortodox înaintea aderării la erezie, fie lepădându-se de Ortodoxie, fie deviind de la calea cea strâmtă prin cugetări eretice.

În cazul domnului Schultz nu se aplică, dl Nick nu a primit niciodată Botezul Ortodox, el trebuie botezat, altfel nu face parte din Trupul Tainic al Lui Hristos, din Biserică și totuși se împărtășește… Pe deasupra, practic, făcând abstracție, dacă se poate spune așa ceva, de faptul că se pomenește un pseudo-episcop eretic la Sfânta Liturghie, toți credincioșii se împărtășesc împreună cu un catolic/ unitarian. Din nou, am toată stima pentru domnul Nick, dar sper că este evidentă incompatibilitatea momentan.

Alt caz la fel de grăitor există în Parohia Sânpetru II sub Preotul Iustin Gârleanu, unde dl Consilier Ion Fiodor, având Botezul Ortodox, fiind într-o căsătorie mixtă (altă născocire eretică) nu se împărtășește cu noi, ci la catolici cu soția… Față de domnul Fiodor am de asemenea un mare respect, dar iată că și el și dl Nick se află într-o mare înșelare datorită părerilor eretice adoptate de Preotul Iustin Gârleanu, iar în cazul domnului Fiodor și a altor preoți.

Închei cu punctul cel mai important și anume pomenirea episcopului căzut în erezie în cadrul Sfintei Liturghii, care este interzisă, conform Canonul 15 al Sinodului I-II Constantinopol din vremea Sfântului Fotie cel Mare. Dacă pomenirea s-ar fi făcut măcar din frică de caterisire, recunoscând totuși că adunarea din Creta a fost eretică și că ecumenismul este panerezia secolului XXI, după cum spunea Sfântul Iustin Popovici, cum fac mulți preoți astăzi, ar fi existat o speranță, dar Preotul Iustin Gârleanu aderă întru totul la ecumenism, asemenea pseudo-episcopilor apostați de la Dreapta Credință.

Am fost acuzat de Preotul Iustin că am trădat, că a investit multă încredere în mine, dar a făcut aceasta în stil masonic, fără a spune de la început cu ce preț se plătește această încredere primită, adică cu prețul apostaziei față de Ortodoxie. Noi, turma Lui Hristos, suntem cei a căror încredere a fost trădată până la iad, căci ne-am pus în mâinile voastre, ale preoților și ale episcopilor, buna îndrumare a sufletelor noastre spre mântuire.

Pentru ceilalți preoți destinatari și toți preoții, mesajul meu umil este să nu luați în derâdere problema ecumenismului și a acestui spurcat sinod eretic, păstoriți turma lui Hristos așa cum vă cere Mântuitorul, căci eu sunt doar unul dintre milioanele de acuzatori care vor cere răspuns pentru sufletele rătăcite la iad prin voi.

Nu vă temeți de nimic, Îl aveți pe Hristos cu voi, Îl primiți la fiecare Sfântă Liturghie, vă va da El putere peste toate și nici credincioșii nu vă vor părăsi, când vor vedea că Înaltpreasfințiții ne-au dus pe căi greșite.

Aștept ca liderul Frăției Ortodoxe și al celorlalte Asociații care luptă pentru Biserică și pentru păstrarea suveranității poporului nostru român ortodox și pe toți frații să stea în primul rând nu împotriva dușmanului ateu din afara țării, ci împotriva dușmanului și mai de temut, din interior. Dușmanul vă poate fi propriul duhovnic, cercetați-l, fraților, spune oare același lucru pe care l-au spus toți Sfinții Părinți?

 

Epitrop Parohia Sânpetru II – Sf. Ierarh Nicolae

Arhiepiscopia Sibiului

Marcel-George Dologa

 

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, pentru rugăciunile Preasfintei Născătoare de Dumnezeu și ale tuturor Sfinților, miluiește-ne pe noi, păcătoșii!

17 Responses to Valuri succesive și nesfârșite ale îngrădirii românilor ortodocși de panerezia ecumenistă și de adunarea eretică din Creta (iunie, 2016)!

  1. ion hodor says:

    Cinste Lui,cam asa stau lucrurile si la parohia Sf Stefan Voievoddin Pinerol(TO)Italia,dar totul e bine,insusi fica mea Elisabeta a fost botezata de pr paroh(nu-i spui numele,ca apoi spune dinou in biserica,ca sunt inselat)prin stopire,am si fotografii si video)plus cununii mixte,impartasiri si tot ce vrei,numai ;sa fie impreuna;……..dar fara Hristos!

  2. Andrei D. says:

    Nu înțeleg de ce i se adresează ecumenistului Dan Grajdeanu, am avut câteva discuții cu el la Valea plopului.. nu face diferența între ortodox și papistaș, sa nu mai vorbim că e sluga lui Becali. A primit diplome de la ereticul Andrei al covasnei și a ținut conferințe cu duhovnicul de brânză de la diaconești susținând sinodul cretin http://www.glasulstramosesc.ro/blog/fratia_ortodoxa_sf_gheorghe_a_devenit_oficial_ecumenista/2016-08-11-136

  3. anador says:

    Slavă Ție, Doamne, pentru fiecare vrednic slujitor al Tău, care pune mai presus de orice, Adevărul!

  4. ovi says:

    As vrea sa-l cunosc pe vrednicul crestin ortodox George. Sunt din Bv.

  5. Mihai R. says:

    Cel care a fost botezat prin intreita „ne-afundare” de un popalau ecumenist, adica prin stropire sau simpla spalare pe cap (in cazul meu) , iar la intrebarea ulterioara cu iz mustrator, „dar bine mai Parinte in Pidalion scrie ca omul se afunda cu tot trupul…”, papa a plecat bombanind, cum ca are el Pidalionul si stie el (…) ,dar ca nu are conditii in Sfanta Biserica de adus Vas mare, adica o minciuna gogonata din partea lui !
    Intrebare, care este solutia acestui caz, trebuie sa refac botezul asa cum trebuie prin intreita afundare sau ce sa nu fac si cum sa fac ?
    Va multumesc.

    • admin2 says:

      Botezul ortodox, singurul mâbtuitor, se face NUMAI prin întreită afundare. Orice alte practici sunt fără nicio valoare mântuitoare.
      Deci actualmente sunteți nebotezat.

  6. Marius Gogonea says:

    Hristos si Maica Domnului sa-ti rasplateasca smerita marturisire frate Marcel! Lumina Adevarului sa te calauzeasca la Limanul Mantuirii !

  7. Andrey says:

    Întrebare:Toți preoti care au slujit cu episcopul Longhin si au fost in comuniune cu acesta nu trebuie să facă marturisire că sau lepădat de comuniunea cu acesta.Cei de la schitul Radeni cum ar fi părinți Parvo,Ieronim,Antim,Andrei,Elefterie,etc care slujesc in sobor dar unii dintre ei au slujit cu un episcop (Longhin)care niciodată nu sa îngrădit de ereziile sinodului Creta,nu ar trebui în public să îşi facă cunoscută poziția față de acest episcop si de cei care încă îl recomanda sau se spovedesc la el.

  8. i. Tihon says:

    Dumnezeu să il întărească.

  9. Corneliu says:

    Doamne ajuta ,frate Marcel!
    Ma bucur din toata inima ca te-a ales Hristos sa-i fii marturisitor in valtoarea ecumenismului satanic.
    Sa-ti dea Dumnezeu intelepciune si pricepere pe calea marturisirii!

    • admin2 says:

      MINUNAT !!!

      Recomandăm:

      https://www.youtube.com/watch?v=TLmqA63QBxg&feature=share

      Și pentru că s-ar putea sonorul să nu fie suficient pentru a auzi bine, iată și varianta scrisă:

      „LUMINA FLORILOR” O povestioară ortodoxă despre Lumina lui Hristos A fost o dată ca niciodată un fir de iarbă ce creștea vesel pe o pajiște întinsă și-nflorită. – Ești floare? întrebă raza soarelui. – Nu, sunt un biet fir de iarbă verde. – Dar miroși ca o floare. Fiecare fir de iarbă este o floare. – Am stat mult timp lângă o floare foarte frumoasă. – Mirosea frumos floarea ta? – Da, mirosea preafrumos. Veneau mii de gâze și albinuțe din toate colțurile lumii să o miroase. Unele, mai obosite, se mai așezau uneori și pe firul meu plăpând. Așteptau și ele să aibă loc să se așeze și să culeagă un bobușor de polen din floarea cea preafrumoasă. Mi-era rușine, întrucât nu aveam nici putere să le țin, nici polen și nectar să le hrănesc, nici mireasmă să le înmiresmez. Nu aveam miros plăcut. Miroseam ca o frunză putregăioasă, precum cea mai urâtă buruiană. – Dar tu ești un fir de iarbă! – Eu sunt cea mai ponosită și mai urâtă buruiană din lume. Și cea mai proastă. Zicând așa, firul de iarbă se umplu de o mireasmă plăcută care venea dinlăuntrul tulpiniței sale. Roși de rușine. Se uită în jur ca să nu o simtă nimeni. Se ascunse după o floare. Două gâze vesele trecură pe acolo. – „Ce miroase așa frumos?” întrebă una. – Cred că este floarea aceea frumoasă cu petale albe. – Eu nu sunt floare. Sunt un biet fir de iarbă… – Dar arată precum cea mai frumoasă floare… zise gâza durdulie. – Eu înainte eram fir de iarbă. – Și cum ai devenit floare? – M-am osândit toată primăvara și toată vara, ca ultima buruiană uscată, ca ultima frunză de pe pământ, ca cea mai urâtă, mai proastă și mai rea pată de mucegai. Singura vrednică de a fi aruncată în focul de la marginea pajiștii. Și cum stăteam așa, mereu gândind despre mine că sunt urâtă și buruienoasă, a trecut pe-aici o Femeie foarte frumoasă care culegea flori pentru Nunta Fiului Ei. Si auzindu-mi suspinul, m-a mângâiat și m-a umplut cu mireasma Ei. De-atunci, unii zic că sunt o floare foarte frumoasă. Eu tot iarbă vrednică de foc mă știu. Dacă aș putea, la iarnă, aș aduna toată iarba cea uscată și aș pune-o în clăi frumoase și în șuri călduroase, și doar pe mine m-aș arunca în focul acela, ca singură vrednică de foc… – Și ce ți-a spus Femeia ce Mare și Preacurată? – Mi-a zis: „Toate florile suntem una. Nu deznădăjdui…” – Era frumoasă foarte? – Da, este cea mai frumoasă roză de mai. Mirosul ei întrece parfumul tuturor florilor din lume. M-a îmbătat dintr-o dată. Ea L-a născut pe „Trandafirul cel Neveștejit” („o Rodon ton Amaraton”). El nu se vestejește niciodată. El luminează și înmiresmează toate florile. El este Lumina florilor. Când se pregătește să apară, toate florile din lume văd cât sunt ele de buruienoase. Abia după asta, se umplu toate de lumină. Dar, la început, fiecare își vede petele, uscăciunea, strâmbătatea firului, opacitatea culorii. Apoi toate se umplu de la El de Lumină și devin străvezii, curate și frumos-mirositoare. Mireasma Lui este cea mai curată. – Și stau toată ziua și se bălăcesc la soare…. – Da, dar după ce trece El, dimpreună cu lumina soarelui de pe cer, mai vine și o altă Lumină. E lină, caldă, frumoasă, Ea ne umple și ne cuprinde pe toate. E Lumina Lui cea dumnezeiască. Ea pătrunde toate, și iarba, și copacii, și cerul, și toată lumea. Lumina asta nici nu răsare, nici nu apune, nici nu se micșorează, nici nu crește. Ea nu are nici început și nici sfârșit.

  10. Pingback: Valuri succesive și nesfârșite ale îngrădirii românilor ortodocși de panerezia ecumenistă și de adunarea eretică din Creta (iunie, 2016) | ortodoxiadreaptacredinta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *